![Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna](http://img694.imageshack.us/img694/413/flagabnvvddd.jpg) |
www.angliki.fora.pl przeróbka,przekładka anglika,porady
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztofwicher
Nowy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: london
|
Wysłany: Sob 20:33, 16 Sty 2010 Temat postu: opel astra3 |
|
|
mam opla astra 3 z 2005 -anglik- chcę go sprowadzić do polski i przekładkę zrobić . chciałbym się dowiedzieć czy jest to skomplikowane i czy nie ma jakijś problemów z przekładką i póżniejszą rejestracją ,oczywiście będe wdzięczny jak ktoś poda przyblirzony koszt takiej przekladki. Z góry dziękuje za informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Sob 21:14, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O kosztach piszemy w innym dziale,co do skali trudności,to prawie to samo co astra starszej generacji,raczej mało skomplikowane,ale nie polecam oddawać auta do byle paproka,albo takiego co to wszystko przerabia.Jest kilka szczegółów o których należy pamiętać podczas przeróbki tego auta,i nie wielu zna te szczegóły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztofwicher
Nowy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: london
|
Wysłany: Nie 19:45, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi mi głównie aby nie wycinić żadnych otworów w ścianie grodziowej słyszałem że niektóre typy samochodów są już fabrycznie przystosowane do przekładki ,a jak jest z tym modelem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Nie 19:56, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie opel,niestety tutaj sciana jest do wymiany razem z podszybiem,nie ma lekko,ale to nie tragedia,elementy mające wpływ na bezpieczeństwo,są przykręcane do oryginalnych mocowań,ściana jest tylko przesłoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apollo
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:13, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam to co pisze Andrzej, zarówno w kwestii tego że cała ściana do wycięcia i wspawania, jak i tego że nie trzeba się tego bać. Z całym szacunkiem dla klienta uważam że nie powinien On się zastanawiać czy ściana jest wspawywana czy przykręcana, no chyba że sam chce przerabiać.
Szuka dobrego przerabiacza, pyta o cenę i jest tylko zainteresowany tym żeby było zrobione dobrze. Przecież połączenie spawane naprawdę jest pewne i nie widzę powodu żeby połączenia śrubowe uznawać za skuteczniejsze. A co do zastosowania spawania przy przekładce to nie słyszałem żeby komuś ściana odleciała bo była przyspawana, tak jak nie słyszałem że komuś odleciała ściana bo była przykręcona. Co innego gdy mechanik jej nie przyspawa, albo nie przykręci. Więc osobiście polecam Astrę do przekładki, bo nie jest bardzo trudna.
Jeśli przerabiacz się do przeróbek nie nadaje to nawet Lagunę 1 spaprze, chociaż wydaje się to na pozór nie możliwe.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztofwicher
Nowy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: london
|
Wysłany: Pon 22:07, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki za informację ;a czy może mi ktoś podać koszty takiej przeróbki w przybliżeniu i jakie części będę musiał kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Wto 17:04, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie apollo jest bardziej świadom kosztów,on przerabia te auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emilio1234
Debeściak
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Śro 10:30, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak oddasz auto do porządnego warsztatu a nie do paproka to nie będziesz musiał się martwić jakie części kupić oni sami się tym zajmą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|