|
www.angliki.fora.pl przeróbka,przekładka anglika,porady
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Pon 22:21, 16 Lis 2009 Temat postu: Landrover Freelander |
|
|
Moim zdaniem to auto nie powinno być przerabiane z kilku powodów.
Po pierwsze-jest zbyt wiele mitów na temat tego auta,co powoduje ze właściciele nader często padają ofiarą oszustów udajacych uczciwych fachowców.panowie ów głoszą wszem i wobec,jakie to proste w przeróbce auto,że wystarczy tylko maglownica do pełni szczęścia,a wiadomo ze nie wystarczy,potrzebne jest sporo innych części...
Po drugie-kolumna kierownicza jest przykręcana do przerobionego z anglika uchwytu przyspawanego do belki,to raczej dyskwalifikuje to auto,moim zdaniem zbyt wiele tutaj zależy od umiejętności spawającego.
Zachęcam do konstruktywnej dyskusji na ten temat,ktoś oczywiście może nie zgadzać się z moim zdaniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekwilim
Anglomaniak
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lodz
|
Wysłany: Czw 2:45, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wiem że kolumna kierownicza jest przespawywana,ale chcę zapytac czy zamiast spawania można w jakiś sposób kolumnę przkręcic ,tak żeby była na swoim miejscu a potem ewentualnie obspawac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VAG
Administrator
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Działdowo
|
Wysłany: Pią 1:42, 18 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie można przykręcić....trzeba spawać...chyba ze się uprzesz,to można przykręcić na blachowkręty...albo wkrętami do regipsów....litości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RTS.
Gość
|
Wysłany: Nie 17:43, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mazurekandrzej jak dla ciebie freelander jest nieprzekladalnym autem to ja już niewiem,jaki z ciebie znawca,freelander jest fabrycznie przystosowanym autem wszystko zaznaczone gdzie co i jak,może go przerobić nawet początkujący mechanik,siedzisz w przekładkach tyle lat i takie rzeczy piszesz,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Nie 17:54, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
a jak dla mnie,to ty masz problem z czytaniem i ze zrozumieniem tego co czytasz...gdzie ja napisałem napisałem że jest nieprzerabialny?przeczytaj jeszcze kilka razy,zanim odpiszesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekwilim
Anglomaniak
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lodz
|
Wysłany: Nie 17:55, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
VAG nie zrozumiałeś mnie .....skoro przespawanie kolumny kierowniczej zależy od umiejętności spawacza,to moje pytanie było czy można unieruchomic kolumnę w jakiś inny sposób,a potem ewentualnie obspawac ,żeby wszystko było tak zrobione jak.........w książce pisze,czyli prawidłowo.......litości,czytajmy ze zrozumieniem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Nie 18:03, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja piszę wyraźnie,trzeba przyspawać mocowanie kolumny,i to dyskwalifikuje moim zdaniem to auto,nie ważne czy zanim pospawasz to przylepisz,czy przykręcisz...nadal kierownica jest przymocowana do uchwytu PRZYSPAWANEGO.a na dodatek jest to mocowanie niesymetryczne,czyli jest w wersji angielskiej skierowane względem podszybia w prawo,jakoś nie wierzę,zeby ktoś spawał kontynentalny uchwyt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RTS.
Gość
|
Wysłany: Pon 19:29, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W większości aut cos trzeba odciąć i przespawać,bardziej nawet w Passacie i A4/6 niż we Freelanderze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Pon 21:44, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się,ale kolumna kierownicza i maglownica nie są w tych autach przykręcane do przyspawanych elementów,a to różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RTS.
Gość
|
Wysłany: Wto 23:37, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Maglownica w Freelanderze nie jest dospawywana pasuje na fabryczne otwory,spawany jest tylko wspornik kolumny który obejmuje z dwóch stron podszybie,wiec jest to bardzo solidne mocowanie i tego nie należy sie obawiać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazurekandrzej33
Debeściak
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cię wylali?
|
Wysłany: Czw 0:21, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mazurekandrzej33 napisał: | Ja piszę wyraźnie,trzeba przyspawać mocowanie kolumny,i to dyskwalifikuje moim zdaniem to auto,nie ważne czy zanim pospawasz to przylepisz,czy przykręcisz...nadal kierownica jest przymocowana do uchwytu PRZYSPAWANEGO.a na dodatek jest to mocowanie niesymetryczne,czyli jest w wersji angielskiej skierowane względem podszybia w prawo,jakoś nie wierzę,zeby ktoś spawał kontynentalny uchwyt. |
przeczytaj to jeszcze kilka razy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tolek
Anglomaniak
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 22:17, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mazurekandrzej33 napisał: | Zgadzam się,ale kolumna kierownicza i maglownica nie są w tych autach przykręcane do przyspawanych elementów,a to różnica. |
też przeczytaj sam co piszesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel2008
Anglomaniak
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 22:49, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
On pisze o vw i o audi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tolek
Anglomaniak
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 0:59, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak własnie napisał że w wv nie są czyli tak jak by we freelanderze były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|