|
www.angliki.fora.pl przeróbka,przekładka anglika,porady
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AutoKam
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 10:08, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem przekładka takiego escorta jest porostu nieopłacalna, klient mi kiedyś przyprowadził takiego fordzika ale następnego dnia odjechał nieprzełożonym, ponieważ po grubszych oględzinach wynikło ze trzeba spawać całą ścianę łącznie z podszybiem, instalacja tez sprawiała by dużo kłopotu, a wiadomo każdy by chciał jak za darmo "A Robić Nima Komu" pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomosky
Użytkownik nieaktywny
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:36, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pisaliście wcześniej że nie powinno sie przekładać Rovera 400.
Czy to samo sie tyczy Rovera 25 ? (czy jeżeli miał bym Rovera 200 z kierownicą po lewej stronie - kompletnego - części z niego mogły by być użyte do wykonania przekładki w Rover 25 ?) Co oprócz części z Rover'a 200 bym oprócz tego potrzebował? - Czy jest sens przekładać rovera 25?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AMP
Nowy
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:07, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
widziałem ostatnio maglownicę w freelanderze z opla (chyba astry). po miesięcznym użytkowaniu niewiele z niej pozostało.
jak wkładać o tylko części homologowane do danego pojazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekB
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 11:28, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Podobno z hondami jest problem, ogólnie idzie tam o spawanie ściany grodziowej więc grubsza robota i ingerencja w konstrukcję, ale dla zaciętych:
Honda Prelude IV
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
unreality
Użytkownik nieaktywny
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:18, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Posiadam to feralne Volvo S40 r.1996 i szykuję się do przeróbki ale jak już tutaj sie dowiedziałem nie jest to w tym modelu wskazane. Czy koszta przeróbki zamknęłyby się w okolicach 4 tyś. czy ze względu na trudność zadania i czasochłonność znacznie koszt by się powiększył. Gdzieś wyczytałem że może to być około 7 tyś...
Warto ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VAG
Administrator
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Działdowo
|
Wysłany: Pią 19:26, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
koszta cześci no i robota ?robota to 2500 zł a za ile dostaniesz cześci tego nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|